To dzięki temu projektowi udało nam się nawiązać długoterminowe umowy ze sponsorami, którzy wspierają nas obecnie oraz poznać smak międzynarodowej rywalizacji na najwyższym poziomie.
Pojazd został oparty o przestrzenną, stalowo – aluminiową ramę oraz silnik z motocykla Suzuki GSX-R 600. Charakterystycznymi elementami pojazdu są: zawieszenie typu pull rod – amortyzatory schowane pod pojazdem, realizacja napędu po przez tzw. „spool” (sztywną oś cząstkową) czy poszycie wykonane z tworzyw sztucznych metodą termoformowania. Konstrukcja naszego pierwszego bolidu łączy prostotę z funkcjonalnością, co pozwoliło nam na łatwe wprowadzanie poprawek podczas okresu testów i zaowocowało dobrymi wynikami na zawodach.
- Masa własna: 265 kg
- Konstrukcja nośna: Rama dwuczęściowa, aluminiowo-stalowa,
- Moc: 78 KM przy 12000 obr./min.
- Moment obrotowy: 47,5 Nm przy 11500 obr./min.
- Silnik: Suzuki GSX-R 600 2008
- Zawieszenie: Niezależne: wahacze poprzeczne, kolumna sprężysto-tłumiąca połączona z wahaczem dzwignią i cięgnem (ang. pull-rod suspension), regulowana sztywność stabilizatora,
- Przeniesienie napędu: Napęd łańcuchem 520; sztywna oś cząstkowa („spool”),
- Układ hamulcowy: Przednie: Dwie tarcze 220mm przy każdym z kół, zaciski Brembo P34, klocki o mieszance ST-184, Tylne: Jedna tarcza 220mm, zacisk Brembo P34, klocki o mieszance ST-184,
- Pakiet aerodynamiczny: Podłoga połączona z dyfuzorem, wykonana z kompozytu aramidowo-węglowego