Parametry techniczne CMS-10:
– masa: 211 kg
– silnik Honda CBR 600 RR – dostosowany do założeń projektowych, rozwiercony do pojemności 636cm3
– przyspieszenie od 0 do 100 km/h – 3,2 sek.
– prędkość maksymalna – 140 km/h
– 68 Nm momentu obrotowego przy 8900 RPM
– 90 koni mechanicznych przy 9200 RPM
– sekwencyjna skrzynia biegów
– 600N siły docisku
Rozwiązania zastosowane w aucie:
– w pełni regulowane wielowahaczowe zawieszenie umożliwiające pełną regulację w zależności od zmieniających się warunków na torze,
– nowe, lżejsze piasty wykonane z aluminium,
– elektroniczna przepustnica,
– hybrydowa konstrukcja nośna – połączenie stalowej ramy przestrzennej z kompozytowym „monocoque” o zwiększonej sztywności,
– laminowana obręcz bezpieczeństwa,
– wyświetlacz odpowiadający za wyświetlanie i zapisywanie najważniejszych parametrów pracy z ponad 40 czujników,
– system obustronnej komunikacji głosowej z kierowcą,
– zdalny system telemetrii pozwalający na monitorowanie parametrów pracy w czasie rzeczywistym,
– układ dolotowy o zmiennej geometrii wykonany w technologii SLS,
– pokrywka silnika redukująca opór powietrza,
– autorskie wałki rozrządu,
– aktywne chłodzenie obszaru silnika,
– układu hamulcowy zaopatrzony w elektroniczną zmianę rozkładu siły hamowania pomiędzy przednią a tylną osią,
– zmodyfikowany blok silnika, który umożliwił zastosowanie udoskonalonej misy silnika,
– wydajniejszy i lżejszy układ chłodzenia,
– mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu z regulacją napięcia wstępnego,