Wydział Mechaniczny PB

Sekretariat

Kierownik – Kinga Jatkowska-Łukaszuk

ul. Wiejska 45C, pokój 102
85 746 92 00, 797-990-770

k.jatkowska [at] pb.edu.pl  

  • Sprawy kadrowe,
  • działalność finansowa wydziału,
  • wyjazdy służbowe pracowników,
  • plan zamówień publicznych,
  • koła naukowe,
  • rejestr ryzyka.

Ewelina Użyńska

Wiejska 45C, pokój 106
85 746 92 11, 797-990-771

e.uzynska [at] pb.edu.pl  

  • Obsługa administracyjna Instytutu Inżynierii Mechanicznej, w tym:
    – rada dyscypliny,
    – sprawy związane z nadawaniem stopni naukowych,
    – działalność finansowa instytutu,
    – wyjazdy służbowe pracowników w ramach środków na działalność naukową.

Joanna Czarnecka

Wiejska 45C, pokój 108
85 746 92 13, 571-443-112

j.czarnecka [at] pb.edu.pl  

    • Obsługa administracyjna Instytutu Inżynierii Biomedycznej, w tym:
      – rada dyscypliny,
      – sprawy związane z nadawaniem stopni naukowych,
      – działalność finansowa instytutu,

– wyjazdy służbowe w ramach środków na działalność naukową,

  • sprawozdawczość z działalności naukowej wydziału,
  • doktoraty wdrożeniowe,
  • Festiwal Nauki itp.

 


 


Paweł Nowik

Wiejska 45C, pokój 111
85 746 92 10, 571-443-075

p.nowik [at] pb.edu.pl  

  • promocja wydziału,
  • opracowania graficzne,
  • fotografowanie z wydarzeń i na potrzeby wydziału,
  • administracja wydziałowego serwisu internetowego, serwisów katedralnych,
  • administracja serwisów internetowych Kół Naukowych,
  • prowadzenie służbowymi profilami w mediach społecznościowych,
  • koła naukowe,
  • konkursy jak m.in  EL-ROBO-MECH.

Katarzyna Szymul

Wiejska 45C, pokój 200
85 746 92 06, 797-990-776

k.szymul [at] pb.edu.pl  

  • Obsługa administracyjna spraw związanych z dydaktyką pracowników Katedry Mechaniki i Informatyki Stosowanej, Katedry Robotyki i Mechatroniki oraz Katedry Techniki Cieplnej, w tym:
    – zestawienia rocznych zadań dydaktycznych,
    – tygodniowe plany zajęć nauczycieli,
    – rozliczenia obciążeń zajęciami dydaktycznymi i zestawień dopłat wynagrodzenia,
    – zlecenia wypłat wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i dopłat do wynagrodzenia,
    – umowy zlecenia na prowadzenie zajęć dydaktycznych,
    – zaświadczenia do celów podatkowych,
    – ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,
    – hospitacje zajęć.
  • harmonogramy czasu pracy pracowników technicznych Katedry Mechaniki i Informatyki Stosowanej, Katedry Robotyki i Mechatroniki oraz Katedry Techniki Cieplnej.

Anna Oleksiuk

Wiejska 45C, pokój 200
85 746 92 05, 797-990-773

a.oleksiuk [at] pb.edu.pl  

  • Obsługa administracyjna spraw związanych z dydaktyką pracowników Instytutu Inżynierii Biomedycznej oraz Katedry Inżynierii Materiałowej i Produkcji i Katedry Budowy i Eksploatacji Maszyn, w tym:
    – zestawienia rocznych zadań dydaktycznych,
    – tygodniowe plany zajęć nauczycieli,
    – rozliczenia obciążeń zajęciami dydaktycznymi i zestawień dopłat wynagrodzenia,
    – zlecenia wypłat wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i dopłat do wynagrodzenia,
    – umowy zlecenia na prowadzenie zajęć dydaktycznych,
    – zaświadczenia do celów podatkowych,
    – ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,
    – hospitacje zajęć;
  • harmonogramy czasu pracy pracowników technicznych Instytutu Inżynierii Biomedycznej oraz Katedry Inżynierii Materiałowej i Produkcji i Katedry Budowy i Eksploatacji Maszyn.
× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.