Kierownik – Kinga Jatkowska-Łukaszuk
ul. Wiejska 45C, pokój 102
85 746 92 00, 797-990-770
k.jatkowska [at] pb.edu.pl
- Sprawy kadrowe,
- działalność finansowa wydziału,
- wyjazdy służbowe pracowników,
- plan zamówień publicznych,
- koła naukowe,
- rejestr ryzyka.
Ewelina Użyńska
Wiejska 45C, pokój 106
85 746 92 11, 797-990-771
e.uzynska [at] pb.edu.pl
- Obsługa administracyjna Instytutu Inżynierii Mechanicznej, w tym:
– rada dyscypliny,
– sprawy związane z nadawaniem stopni naukowych,
– działalność finansowa instytutu,
– wyjazdy służbowe pracowników w ramach środków na działalność naukową.
Joanna Czarnecka
Wiejska 45C, pokój 108
85 746 92 13, 571-443-112
j.czarnecka [at] pb.edu.pl
-
- Obsługa administracyjna Instytutu Inżynierii Biomedycznej, w tym:
– rada dyscypliny,
– sprawy związane z nadawaniem stopni naukowych,
– działalność finansowa instytutu,
– wyjazdy służbowe w ramach środków na działalność naukową,
- sprawozdawczość z działalności naukowej wydziału,
- doktoraty wdrożeniowe,
- Festiwal Nauki itp.
Paweł Nowik
Wiejska 45C, pokój 111
85 746 92 10, 571-443-075
p.nowik [at] pb.edu.pl
- promocja wydziału,
- opracowania graficzne,
- fotografowanie z wydarzeń i na potrzeby wydziału,
- administracja wydziałowego serwisu internetowego, serwisów katedralnych,
- administracja serwisów internetowych Kół Naukowych,
- prowadzenie służbowymi profilami w mediach społecznościowych,
- koła naukowe,
- konkursy jak m.in EL-ROBO-MECH.
Katarzyna Szymul
Wiejska 45C, pokój 200
85 746 92 06, 797-990-776
k.szymul [at] pb.edu.pl
- Obsługa administracyjna spraw związanych z dydaktyką pracowników Katedry Mechaniki i Informatyki Stosowanej, Katedry Robotyki i Mechatroniki oraz Katedry Techniki Cieplnej, w tym:
– zestawienia rocznych zadań dydaktycznych,
– tygodniowe plany zajęć nauczycieli,
– rozliczenia obciążeń zajęciami dydaktycznymi i zestawień dopłat wynagrodzenia,
– zlecenia wypłat wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i dopłat do wynagrodzenia,
– umowy zlecenia na prowadzenie zajęć dydaktycznych,
– zaświadczenia do celów podatkowych,
– ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,
– hospitacje zajęć.
- harmonogramy czasu pracy pracowników technicznych Katedry Mechaniki i Informatyki Stosowanej, Katedry Robotyki i Mechatroniki oraz Katedry Techniki Cieplnej.
Anna Oleksiuk
Wiejska 45C, pokój 200
85 746 92 05, 797-990-773
a.oleksiuk [at] pb.edu.pl
- Obsługa administracyjna spraw związanych z dydaktyką pracowników Instytutu Inżynierii Biomedycznej oraz Katedry Inżynierii Materiałowej i Produkcji i Katedry Budowy i Eksploatacji Maszyn, w tym:
– zestawienia rocznych zadań dydaktycznych,
– tygodniowe plany zajęć nauczycieli,
– rozliczenia obciążeń zajęciami dydaktycznymi i zestawień dopłat wynagrodzenia,
– zlecenia wypłat wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i dopłat do wynagrodzenia,
– umowy zlecenia na prowadzenie zajęć dydaktycznych,
– zaświadczenia do celów podatkowych,
– ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,
– hospitacje zajęć;
- harmonogramy czasu pracy pracowników technicznych Instytutu Inżynierii Biomedycznej oraz Katedry Inżynierii Materiałowej i Produkcji i Katedry Budowy i Eksploatacji Maszyn.